Een geïntegreerde constructie van stuur en stuurpen en gestroomlijnde interne kabelgeleiding zorgen samen voor uitzonderlijke aerodynamische prestaties. Een smalle breedte bij de remgrepen gecombineerd met een lange reach van 80 mm plaatst de rijder van nature in een aerodynamische positie, en een afgeplatte bovenste gedeelte vermindert het frontale oppervlak voor efficiëntie bij het doorsnijden van de wind.
OFF THE FRONT
AERO VOORDEEL
NAUWKEURIG RIJGEDRAG
Een drop van slechts 125 mm zorgt voor soepele en naadloze veranderingen in handpositie. Een tweedelige lay-up van stuur en stuurpen met een productie zonder binding van CADEX op de bochten, remgrepen en bovenkanten, maakt gebruik van T800 en T1100 carbonvezel om het gewicht laag te houden en de stijfheid hoog te houden voor verhoogde precisie bij het nemen van bochten, afdalen en sprinten.
ERGO EFFICIENCY
Een flare van 3 graden voegt stabiliteit en controle toe terwijl maximale aerodynamische efficiëntie behouden blijft. Een subtiele backsweep van 2 graden en zacht gebogen opgangen zorgen voor een ontspannen armpositie en een betere grip tijdens lange dagen in het zadel.
Deze specificaties zijn met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Specificaties, beschikbaarheid, prijzen en kleuren kunnen echter zonder vooraankondiging wijzigen.